Vi använder cookies för att förbättra användbarheten på vår webbplats och göra våra online-tjänster mer relevanta för dig. Genom att fortsätta surfa på vår webbplats godkänner du vårt användande av cookies.

Inför ditt besök hos oss.

Tänk på att:

  • Meddela i god tid innan besöket om du behöver hjälp med en hyrbil, låna en cykel etc.
  • Kom i  god tid så att vi kan påbörja arbetet enligt avtalad bokning. Lämna gärna bilen dagen innan om det passar dig bättre.
  • Våra bilförsäljare vill gärna visa och berätta om våra nyheter, säg till så bokar vi en tid med en av dem medan du är här.
  • Vill du vänta i vår hall har vi plats för dig att sitta ner och ta en kaffe/te. Givetvis har vi WIFI.
  • Förvissa dig om att vi är överens om vad som skall göras samt fått en prisuppgift.
  • BMW har introducerat nya skräddarsydda prisvärda service/rep- avtalsupplägg, fråga oss gärna om dessa!
  • Vill du behålla av oss utbytta delar, meddela det innan påbörjad reparation (gäller delar som du betalar för, ej garanti eller försäkringsarbeten).
  • Förvissa dig om bilens skick innan du lämnar den hos oss.
  • Ta ur lösa föremål ur bilen, verkstaden tar inget ansvar för dessa.  
  • Om du lämnar barnstolar, hundburar eller annan ej fastmonterad utrustning i bilen måste du själv förvissa dig om att den är rätt monterad före bilen körs igen.
  • Syna av bilen när du hämtar den och återkoppla omedelbart om det är något som avviker mot förväntningarna.

 

Vi följer MRF´s reparationsvillkor.

Läs mer om MRF´s reparationsvillkor här.

   
   

Dela upp dina betalning och samla poäng med BMW Card.

Läs mer om BMW Card här!

   
    

Se aktuella erbjudanden på BMW servicetjänster och tillbehör.

Läs mer om våra erbjudande här!